۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: 392112

بازیکن دردسر ساز ایتالیایی بار دیگر جنجال آفرین شد.

پای بالوتلی به یک جنجال تازه باز شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارشات، ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول در یک صحنه بزرگ درگیری در لوناتو دیده شده است. اما هنوز کسی مطمئن نیست وی نقشی در این جنجال داشته باشد. این بازیکن در  یک صحنه بزرگ درگیری در لوناتو، در استان برشا، که یکشنبه شب اتفاق افتاده، دیده شده است. 

بر اساس گزارشاتی از کوریره دلاسرا، وی در کلوپ شبانه ای به نام کوکوبیچ حضور داشته و چند سلفی با گروهی از جوانان که در حال ترک کردن کلوپ برای رسیدن به اتوبوس بودند، گرفته است. جو به صورت ناگهانی در آنجا به هم می‌ریزد و عده زیادی به کتک کاری با هم می پردازند. اما هیچکس مطمئن نیست دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

بعضی ها می گویند هنگامی که بین جوانان درگیری به وجود می آید، ماریو به آرامی آنجا را ترک کرده است، اما برخی می گویند وی در این درگیری کاملا فعال بوده و پس از آن به سمت اتوبوس می دود و خود را به سختی وارد آن می‌کند. 

یکی از جوانان ۳۳ ساله، در درگیری به شدت زخمی شده و در بیمارستان بستری می باشد. تاکنون سه انگشت این جوان به اجبار قطع شده است. بر اساس گزارشات، وی در حال فرار از صحنه درگیری، انگشتان دستش، در دستگاهی که مربوط به گرفتن بلیط بوده، گیر می کند و به شدت مجروح می شود. 

به نظر می رسد به زودی ماریو بالوتلی از سوی پلیس فرا خوانده شود تا حداقل در مورد آن صحنه ها شهادت دهد و یا اگر در درگیری نقشی داشته بازداشت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.